15 Julai 2009

suasana PRK manik urai 14.07.2009

Masa ni aku balik kampung ada urusan sikit sempat juga aku singgah kat manik urai,suasana cukup hangat dengan penyokong dari PAS dan UMngok,aku pergi di tempat kontigen negeri melaka dan negeri sembilan di tempatkan iaitu di kawasan sungai sok,apa yang aku nampak pada hari itu penyokong dari PAS memang ramai kalau nak di bandingkan dengan penyokong UMngok ,100 orang penyokong PAS hanya lebih kurang 20 orang dari UMngok aje,gambar sebelah kiri ini TOKGURU sedang bersalam dengan salah seorang kanak kanak, emaknya yang baju pink tu,orang negeri tu.. jauh datang nak bagi sokongan pada PAS.
gambar yang ni pulak suasana depan pondok panas PAS bertentangan dan UMngok lansung tak nampakan bendera dacing atau penyokongnya
gambar yang di bawah ini pulak aku ambil jauh sikit supaya orang kata aku tak tipu,pun masih tak nampak gambar dacing dan penyokongnya.
kereta toyota hitam depan tu YB paroi punya la...



Tiada ulasan:

Catat Ulasan