15 Julai 2009

Yang aku tak setuju....







Sambil memerhati gelagak dan ragam perayu undi di sekolah rendah sungai sok aku masuk kat pondok panas PAS ,,,,nak minum air untuk hilangkan haus minta dengan petugas kat situ dia orang bagi la... dua tiga botol yang ada logo undilah PAS dan ganbar TOKGURU,aku tengok banyak botol botol kosong yang bersepah sepah di merata tempat ada yang dah kena pijak di celah celah pokok dalam tong sampah dan juga dalam bilik air,kalau tak ada gambar TOKGURU aku tak kisah buat macam tu,tapi oleh kerana ada gambar orang tua tu aku terasa hina pula gambar seorang TOKGURU dibuang merata rata tempat.AKU RASA DI LAIN KALI JANGANLAH DI CETAK GAMBAR TOKGURU PADA BOTOL AIR MINERAL.TAK SANGGUP AKU NAK PAMERKAN GAMBAR BOTOL YANG BERSEPAH TU...maaflah

4 ulasan:

  1. Hehehe sib baik tuan tak nampok ada orang guna air dan botol yg sebegitu untuk beristinja' - iaitu cebok selepas buang air kecil atau air besar (ada kemungkinan kot?)

    BalasPadam
  2. salam...sekadar nak kongsi rasa setuju

    BalasPadam
  3. ni ler cara muliakan ulamak..dijadikan mascot utk kepentingan dunia.

    sapa sebenarnya yg menghina ulamak

    BalasPadam
  4. lain kali jgm masukan gambar senang kdg2 org x nampak mgkn malam botol berselerak orag pijak la.....ngok tul jgn tuduh2 org len silap sape suruh masukan gmbr nik aziz kt situ(mgkn ade tulisan jawi)

    BalasPadam